sobota, 17 marca 2012

TAG: Moja wishlista. Muszę TO mieć!



Zasady:
1. Napisz kto Cię otagował i zamieść zasady.

2. Zamieść baner tagu i wymień 5 rzeczy, które znajdują się na Twojej liście kosmetycznych zakupów. Wymień rzeczy, które zamierzasz kupić bądź te, które chciałabyś mieć.

3. Staraj się myśleć kreatywnie i nie przepisywać odpowiedzi od innych.

4. Krótko wyjaśnij swój wybór. Możesz także wkleić zdjęcie każdego kosmetyku.

5. Zaproś do zabawy 5 lub więcej blogerek.



Bardzo dziękuję za otagowanie Jofce ;*


No to w takim razie zaczynamy :D Powiem szczerzę, że chyba nie mam jakiejś konkretnej wish-listy, po prostu kupuję rzeczy które wpadną mi w oko ;) Ale postanowiłam wybrać parę rzeczy, które mam w planie kupić lub nad którymi się zastanawiam ;) Choć to i tak nie było proste :D 



1.   Szminka Catrice 190 The Nuder The Better
(zdjęcie pochodzi ze strony www.catrice.eu)

Naczytałam się tylu pozytywnych opinii i zachwytów, że po prostu muszę ją mieć :D Choć powiem szczerze, że jak poszłam do Natury po nią to nie miałam zbyt dobrego dnia i olałam tą szminkę :D Dopiero potem dotarło do mnie, że  świetnie nawilża i ma piękny kolor <3 


2. Kredka NYX JUMBO MILK

(zdjęcie pochodzi ze strony www.nyxcosmetics.com)



Z tą kredką było w sumie podobnie jak ze szminką Catrice, bo zachodziłam w głowę do czego taki wieloryb kredkowy byłby mi potrzebny :P Ale znów po przegrzebaniu forum, obejrzeniu filmiku KatOsu odkryłam cudowny trik z mieszaniem jej z cieniami i przepadłam :D <3


3. Essence, Fix & Matte Translucent Loose Powder

 Essence, Fix & Matte Translucent Loose Powder (Transparentny sypki puder utrwalający)


















Jestem bardzo ciekawa jak zachowa się ten produkt na mojej twarzy i chyba w końcu będę musiała się po niego wybrać :D Czytałam wiele dobrych opinii. Wiadomo,że to nie jest zapewne Vichy Dermablend ale nie będę gwałcić na niego ani mojego portfela ani nikogo bliskiego, bo jego cena jest dla mnie zdecydowanie za wysoka. Dam szansę tańszemu odpowiednikowi czyli Essence :D

4. Inglot Duraline

Inglot, Duraline (Płyn utrwalający do makijażu) 

Na to cudeńko czaję się też już od dłuższego czasu, bo mam problemy z jego kupnem. Na mniejszych wysepkach jest trudno dostępny, a duży sklep jest kawałek drogi ode mnie i nie zawsze jest mi po drodze ;) Ale mam nadzieję, że w końcu go kupię bo choć nie mam problemów z trwałością cieni,kresek czy makijażu to myślę, że fajnie będzie podbijał ich kolor. 

5. Błyszczyk Dior Addict

 

To chyba jedyny produkt, który jest moim wishem. Błyszczyki mają piękne kolory i  dają niesamowity efekt tafli na ustach. Niestety jego cena (ok. 100-120 zł) odstrasza mnie od niego na kilometr więc liczę że ktoś bliski kiedyś mi go sprezentuje :D 


To by było na tyle ;) 

TAG'a przekazuje :

- Badzynce
- to-co-kocham-najbardziej
- roseandherprince


POZDRAWIAM  ! 

2 komentarze:

  1. Zaskakujące typy, fajnie, bo zawsze coś nowego.
    The Nuder The Better musisz mieć. Jest cudna!
    Co do fix&mat zastanów się, bo skład jest straszny :/
    Podoba mi się ten TAG :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Oooo a jak cenowo ta szmineczka z Catrice? Bo też mam na nią ochotę :D

    Na duraline czaje się od pół roku,a jak już jestem w sklepie Inglota to standardowo zapomnę xd

    A odnośnie Essence to bałabym się, że pozapycha moją twarz, która i tak jest w masakrycznym stanie. :<

    Dziękuję za tag, ale jestem zbyt leniwa i mało kreatywna na takie rzeczy xd

    OdpowiedzUsuń