sobota, 1 września 2012

REVLON Lip Butter Colorburst <3








Witajcie kochane ! :)

Przez ostatnich dobrych kilka dni praca mocno dawała mi w kość i nie miałam siły kompletnie na nic dlatego trochę zaniedbałam pisanie. Ale dzisiaj postanowiłam wziąć się w garść i napisać notkę :D Poza tym dzięki nowemu sprzęcikowi jaki sprawił sobie mój tata jakość zdjęć dodatkowo mnie zaispirowała :D

Dzisiaj chciałabym się podzielić z Wami moim nowym zakupem masłem do ust Revlon Colorburst.  W USA jest na nie wielki szał, który zawitał jakiś czas temu do Europy. 



Oczywiście ten szał ogarnął i mnie i kupiłam je. Pominę fakt, że u nas dostępne są tylko 4 albo 5 odcieni, natomiast zagranicą jest ich milion ;x 

Przyznam szczerze, że po zakupie euforia minęła i nawet jej nie używając rzuciłam ją gdzieś w kąt i niedawno odnalazłam. 


  • szminka ma bardzo ładne i klasyczne opakowanie, na zewnątrz różowe natomiast środek jest stalowo-srebrny


  • wybrałam odcień  005 Sugar Frosting - delikatny, blady róż



Konsystencja masła jest naprawdę maślana :D ( prawdziwe masło maślane haha :D )
- tak mięciutkich, gładkich ust nie miałam już od dawna. 

Wspaniale nawilża i zmiękcza <3 mniaaaaaam ! 

A oto prezentacja na ustach :




Jak widzicie kolor nie jest bardzo mocny ani wyrazisty, ale daje bardzo ładny i subtelny efekt. Do mocniejszego oka czy smoky jest idealnym dodatkiem ! 

Cena: 39,90.  Wiem, że to nie mało, ale uważam, że masełko jest tego warte i że szminki Nivei czy Bebe mogą się przy niej schować ! :D 

I nie chodzi tu o to, że co droższe to lepsze. Same wiecie, że nie zawsze tak jest. Jednak w tym przypadku chodzi o to, że efekt jaki daje Revlon jest trwalszy i bardziej zadowalający niż przy drogeryjnych produktach.

Podsumowując : Jeśli chcecie mieć piękne i zadbane usta, a przy tym uzyskać delikatny i kobiecy kolor polecam jego kupno !! 


Buziaki !

Ps: Nie wiem czemu, ale nie chce mi się dodawać 'tytuł posta' ;/ 
Wiecie co może być nie tak ?

5 komentarzy:

  1. tak długo się się na te masełka czaiłam, że w końcu ich nie kupiłam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie wygląda na ustach, piękny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładnie wygląda na ustach;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. steady once the info, hopefully this info can be useful for everyone who membacanya.oh yes yes do not forget to visit my blog ...!
    OBAT TAHAN LAMA DIATAS RANJANG
    OBAT PATAH TULANG
    OBAT KUAT TAHAN LAMA BERHUBUNGAN SEKUAL
    AWALUDIN
    OBAT PARU-PARU BOLONG

    OdpowiedzUsuń