czwartek, 20 grudnia 2012

Sleek BlushBy 3.

Witaaaajcie kochane :) !

Bohaterem dzisiejszej notki będzie najnowszy produkt Sleeka Blush By3 - czyli kasetka z trzema różami do policzków :) 

Moją udało mi się wygrać w rozdaniu organizowanym przez sklep Alledrogeria :)

Otrzymałam wersję Flame, czyli tą najbardziej ognistą z czerwonymi odcieniami :)

A prezentuje się tak :)


Przyznam szczerze, że trochę się przeraziłam, bo kolory są naprawde bardzo wyraziste i mocno napigmentowane :)


Od lewej : FURNACE, BON FIRE, MOLTEN


Najbardziej intensywny kolor czyli bon fire ma matowe wykończenie, dwa pozostałe są lekko perłowe i drobinkowe, ale delikatnie :)


Czy takimi kolorami możemy zrobić sobie krzywdę ?

- Tak. Dlatego ta wersja kolorystyczna jest przeznaczona dla wprawionej ręki, która poradzi sobie z odpowiednim blendowaniem. Jeżeli jesteście na początku Waszej przygody z makijażem czy różami - efekt matrioszki murowany :)


Podsumowując : Podejrzewam, że sama nie zdecydowałabym się na nich kupno widząc tylko zdjęcia reklamowe w Internecie. 

Mimo, że nie są to "moje" kolory, bo wolę bardziej różowe albo brzoskwiniowe tony to myślę, że uda mi się z nich coś wyczarować i będzie mi się z nimi dobrze współpracować ;)

A Wy kupiłyście ten produkt albo macie to w planach ;) ?

Pozdrawiam !

7 komentarzy:

  1. Udane trio. Ten czerwony bardzo mi się podoba, ostatnio przekonałam się do takich kolorów.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super ;D ten środkowy wprost st cudowny ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. pierwszy z prawej mi sie podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam jeszcze rózy Sleek'a. Kolory piękne ale całkiem nie moje;)

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam róże ze sleeka :)
    P.S zostałaś nominowana do wzięcia udziału w KONKURSIE serdecznie zapraszam :)))
    http://mybeautyjoy.blogspot.co.uk/2014/02/walentynkowy-konkurs-rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  6. je vous remercie de très bonnes informations, peut être utile pour nous tous
    Vitamin Alami Untuk Memutihkan Wajah DAn Tubuh

    OdpowiedzUsuń