poniedziałek, 19 marca 2012

Wielk promocja Sephory = wielka ściema. ??

Hej kochani !

Moja dzisiejsza notka będzie miała charakter ostrzegawczyOtóż kiedy dotarła do mnie informacja na temat Wielkiej wiosennej promocji w Sephorze, gdzie w zamian za przyniesienie zużytego kosmetyku danej firmy mieliśmy otrzymać rabat -50% na produkty marki Sephora.

Jaka byłam szczęśliwa, bo miałam w planach zakup bazy rozświetlającej i 2-3 pędzli. W świetnym nastroju pobiegłam z moimi starociami do Sephory....
i tu nastąpiło wielkie zdziwienie ;/

Okazało się, że faktycznie za szminkę czy błyszczyk jakiejkolwiek firmy otrzymasz ten rabat ale wyłącznie na wybrane produkty !

Przykładowo, gdzie w Sephorze jest chyba 7-8 odcieni różu ten wspaniały rabat obejmował jeden kolor !
Tak samo było z bazami, których są cztery rodzaje, a rabat mogłyśmy otrzymać na tą przezroczystą !
Nie wspominając już wogóle o cieniach, które to rabat obejmował te najmniejsze i pojedyncze w kolorach, które im wcale nie schodzą.
No a z pędzlami było niestety podobnie, do wyboru były dwa... ;/

Wszystkie objęte rabatem produkty były wystawione w osobnej części sklepu więc myślę, że nie robiono by tego "tylko dla przykładu" trwającej promocji. 

Nie chciałabym siać paniki, ale radzę Wam sprawdzić Wasze Sephory i uzyskać dokładne info od pracownic, bo u mnie były bardziej zainteresowane ochroniarzem niż klientami :D



EDIT :  Doczytałam się w regulaminie promocji, że przykładowo dowolna baza powinna być "wymieniana" na dowolną tak więc radzę się osobiście Wam udać do Waszych Sephor. Ja uczynię to samo i dam znać :D 
Pozdrawiam.

6 komentarzy:

  1. Dobrze wiedzieć, od pewnego czasu planuję wizytę w ch z sephorą i się nawet ucieszyłam na tą promocję, ale teraz wiem, że nie ma się co napalać ;]

    dzięki :*

    (ps. czy możesz wyłączyć weryfikację obrazkową?)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. już wyłączone ! :) nie miałam nawet o tym pojęcia ;)

      co do promocji Sephory, to radzę się jednak udać osobiście i ja uczynię to po raz drugi, bo w regulaminie promocji jest napisane, co innego -> że np. dowolną bazę na dowolną bazę możemy wymienić.

      Usuń
  2. Sephora mnie porządnie do siebie zniechęca.
    a już zwłaszcza panie tam pracujące. nie twierdze ze to reguła. niektore sa świetne i mozna swobodnie wymieniać z nimi swoje spostrzeżenia i uwagi. ale inne są zainetresowane plotkowaniem ze sobą i niechętne sa do poszukiewania TEGO podkładu. albo sa nie na bierząco! co jest irytujące. Lakier holograficzny? aha, no tak? ale ze jak on wyglada?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no dokładnie...rozumiem, że w Rossmanach czy Naturach panie nie do końca ogarniają tematy nowinek kosmetycznych i wogóle no,bo wiadomo że to są inne jakościowo sklepy.

      No a w Sephorze no to oczekuje się jednak jakości wyższej obsługi :( eh... Jednak wolę Rosmanka i Nature :D

      Usuń
  3. ale lipa, chciałam wymienić pędzel, ale widzę, że to bez sensu :/

    Dziękuję za odp odnośnie szminki. Te 18 zł to nie tak źle, myślałam, że cena będzie oscylować w granicach 30 zł

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzisiaj robię podejście drugie do Sephory i dam znać co z tego wyniknie :*

      Usuń