wtorek, 10 lipca 2012

Bingo box :)

Witajcie ! :)


Po przerwie technicznej wracam do blogowania :) Chociaż pogoda w Trójmieście jest gorąca, parna i rozleniwia mnie do granic możliwości czas zabrać się za pracę :D !


Dzisiejszego dnia otrzymałam paczkę od BingoSPA w ramach nawiązanej współpracy :)
Według listu dołączonego do paczuszki dowiedziałam się, że współpracą zostało objętych około 90 bloggerek ! :) To naprawdę spora ilość dziewczyn ! :) Uważam, że to świetne ze strony BingoSpa, że dają również szansę i możliwość rozwoju mniej popularnym bloggerkom :)


Podczas kontaktowania się w sprawach współpracy zupełnie zapomniałam żeby wspomnieć o moich preferencjach co do kosmetyków, jednak trafiono z nimi w 10 ! :D


A oto co otrzymałam :) :






1. Czekoladowy krem pod prysznic






Tak jak zwykle tego typu produkty nie kradną mojego serca- jego zapach jest nieziemski ! <3 


2. Mleczko do mycia twarzy i szyi z jedwabiem 






Wszystko, co zawiera jedwab kocham bezgranicznie, bo ma bardzo dobry wpływ na moją skórę i włosy :D


3. Kuracja do włosów słabych i wypadających oraz po farbowaniu






Kolejny udany produkt - w sam raz dla moich włosów ! :)


Oczywiście to jedynie króciutkie opisy, zaraz na świeżo po odpakowaniu paczuszki :) Już od dziś zabieram się za testy, a ich wyniki zaprezentuje Wam wkrótce .




Firma BingoSPA zasługuje na dużą 5 + za ich podejście, świetny kontakt i różnorodność ( bo wiem, że nie wszystkie dostajemy te same produkty ). W związku z tym chciałabym w tym miejscu bardzo podziękować za zaufanie i możliwość testowania kosmetyków :) 


 Pozdrawiam z upalnego Trójmiasta ! :)

6 komentarzy:

  1. 1 i 3 kosmetyk by mi się przydał :D
    też czekam na paczkę od nich
    może jutro mi dojdzie ;)

    miłego testowania!

    OdpowiedzUsuń
  2. super produkty :) ja jestem ciekawa czy do mnie paczka przyjdzie :)
    obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  3. ja też dostałam wczoraj paczuszkę, zupełnie inną niż ty :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna paczka :) Czekam na recenzje :)
    Dodaję do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  5. serdecznie polecam Ci kuracje do włosów jest rewelacyjna~!~
    obserwuję i zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń