piątek, 22 czerwca 2012

Ochładzamy się ! ;)

Witajcie kochani ! :)


Jakiś czas temu informowałam Was o podjęciu współpracy z firmą Safira tak więc dzisiaj przedstawię Wam dwa produkty z otrzymanej od nich paczuszki :)


Bohaterami dzisiejszej notki będą :


1. Chłodzący żel do ciała - blue ice 











Wyjątkowo skuteczny środek przynoszący ulgę i odprężenie zarówno w przypadku zakwasów po wzmożonym wysiłku fizycznym jak też w przypadku zmęczenia i napięcia mięśni spowodowanego stresem. Dzięki połączeniu mentolu i kamfory działa chłodząco i rozgrzewająco stymulując krążenie. Posiada również właściwości ściągające i zmniejszające obrzęki. Likwiduje dyskomfort z nimi związany i przynosi na długo uczucie kojącej ulgi. Po użyciu żelu jesteśmy zrelaksowani i odprężeni.


Sposób użycia: Żel nałożyć na czystą i suchą skórę, a następnie masować, dopóki nie zostanie wchłonięty. Czynność powtarzać 3-4 razy dziennie. Tylko do użytku zewnętrznego. Unikać kontaktu z oczami.




- zacznę może od ostatniego zalecenia, a mianowicie unikania kontaktu z oczami : przez przypadek dotknęłam palcem oka, po jego użyciu... pieczenie, swędzenie, po prostu masakra ! Także uważajcie i dokładnie umyjcie po nim ręcę !


A wracając do obietnic producenta :

  • żel przynosi niesamowitą ulgę i odprężenie po wysiłku fizycznym : dla mnie po kilku godzinach w pracy, gdzie jestem cały czas na nogach jest idealnym wybawieniem !
  • przynosi także bardzo fajne ukojenie i relaks
Przejdę teraz do zapachu :

Połączenie mentolu i kamfory owszem jest chłodzące, ale zapach jest bardzo ostry i po otwarciu pudełka wręcz grzyzie w oczy. Dlatego osoby wrażliwe na tego typu zapachy itd. powinny uważać. 

Podsumowując : Jestem zadowolona z jego działania, jednak zapach jest dla mnie zbyt intensywny i ostry żeby używać go kilka razy dziennie. Pozostawię go sobie na ekstremalne przypadki kiedy moje ciało będzie bardzo mocno zmęczone i spięte :) 


2. Żel Aloe Vera






Żel z aloesem jest przeznaczony do codziennej pielęgnacji całego ciała, a w szczególności skóry twarzy szyi, dekoltu i rąk. Dzięki wysokiej zawartości skoncentrowanego wyciągu Aloe Vera głęboko nawilża, poprawia elastyczność, odżywia oraz regeneruje skórę. Jest wspaniałym środkiem nawilżającym po opalaniu. Doskonale nadaje się do pielęgnacji każdej cery, nawet bardzo wrażliwej. Żel z Aloe Vera jest także znakomitym preparatem do pielęgnacji skóry ze skłonnością do trądziku.

- żel ma podobną konsystencję i działanie do poprzedniego żelu : również fajnie nawilża, odżywia, daje ukojenie. Na ciało jak najbardziej, jednak nakładanie go na twarz raczej nie jest dobrym pomysłem.

Podsumowując : Tak już podsumowanie :D ponieważ żel jest niemalże identyczny. Różni je od siebie jedynie zapach, który w przypadku aloe vera niestety też jest bardzo ostry
Ja mam wrażliwą skórę i śluzówki i oba te zapachy niestety wywołują u mnie prawie że łzawienie oczu :( - więc pozostaną w mojej kosmetyczce tak jak już wspomniałam wcześniej na bardziej ekstremalne sytuacje ;)


Pozdrawiam !





3 komentarze:

  1. uwielbiam efekt chłodzenia :) na upały będzie na pewno moją codziennością :)

    OdpowiedzUsuń
  2. mmm... ciekawe, chłodek w upałach zawsze sie przyda :)

    OdpowiedzUsuń
  3. kochana dziekuje Ci za wspaniałego Blogboxa - trafiłaś z produktami w 100% :* :) buziole :D

    OdpowiedzUsuń